kan niet inloggen, wil mijn account behouden

kan niet inloggen, wil mijn account behouden

Jolanda Paardenmassage
Ik wil dat mijn account http;//paardenmassage.2298990.n4.nabble.com/ bewaard blijft. Ik kon niet meer inloggen, kon nog wel mijn account zien en heb een nieuwe account gemaakt.
Deze 2 accounts zijn dus niet aan elkaar gekoppeld.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Re: kan niet inloggen, wil mijn account behouden

Israel <Nabble>
Administrator
I made a thread for you. You can see it below:
https://support.nabble.com/Forum-to-be-Preserved-td7610232.html

What kind of error do you get when you try to log into your account?

Re: kan niet inloggen, wil mijn account behouden

Jolanda Paardenmassage
Ik kreeg te zien dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet klopte en als ik om een nieuw wachtwoord vroeg werd mijn mailadres niet herkend. Nu ik een nieuw account heb gemaakt heb ik de indruk dat het weer in orde is.